Musik  23s -  5.semester

I alt 76 timer

 

 

 

 

 

34(4)

Howard Gardner

”Musik og pæd” – kap. 8

Læs:www.dr.dk/videnskabold/

tema/hjernen/iq.asp

 

35(4)

Howard Gardner

Gruppearbejde

Sammenspil

36(4)

Howard Gardner –

Fremlæggelser, teori og praksis

Refleksion over HG-teori.

 

Afslutning af sammenspil

 

37(4)

At lave et musikforløb

Didaktiske overvejelser

”Musikalsk Læring” kap. 13.

Besøg hos Martin kl. ?

38

Studierejse

39(4)

Stemmetræning

Pædagogens rolle i musikforløb

Forberedelse af  musikpraktik

 

 

 

 

40(4)

Musikpraktik 1

11.15-12.00: fælles opsamling, derefter naturligvis instrumentaluv.

41(4)

Stemmetræning

Musik og kreativitet

”Musik og pæd” – kap 4

Musikpraktik 2 (for dramafolk afvikles denne i løbet af ugen – de øvrige møder tirsdag)

43(3)

Stemmetræning

”Spil dansk dag”

 

 

 

 

44(3)

Stemmetræning/solosang

Alle har forberedt en formidlingsopgave. Mål samt disposition medbringes på skrift.

45(3)

Stemmetræning/solosang

Musikpædagogik og musikterapi.

Musik og kommunikation.

Forberedelse af musikpraktik 3

46(3)

Musikpraktik 3

 

 

 

 

47(3)

Alle har forberedt en formidlingsopgave. Mål samt disposition  medbringes på skrift.

48(3)

Musikpraktik 4

49(3)

 

 

 

 

50(3)

Opgaveaflevering

1(6)

Forberedelse til intern prøve

2(6)

Forberedelse til intern prøve

 

 

3(6)

Intern prøve

4(6)