I alt 76 timer
|
34(4) Howard Gardner ”Musik og pæd” – kap. 8 tema/hjernen/iq.asp |
35(4) Howard Gardner Gruppearbejde Sammenspil |
36(4) Howard Gardner – Fremlæggelser, teori og praksis Refleksion over HG-teori. Afslutning af sammenspil |
37(4) At lave et musikforløb Didaktiske overvejelser ”Musikalsk Læring” kap. 13. Besøg hos Martin kl. ? |
38 Studierejse |
39(4) Stemmetræning Pædagogens rolle i musikforløb Forberedelse af musikpraktik |
40(4) Musikpraktik 1 11.15-12.00: fælles opsamling, derefter naturligvis instrumentaluv. |
41(4) Stemmetræning Musik og kreativitet ”Musik og pæd” – kap 4 Musikpraktik 2 (for dramafolk afvikles denne i løbet af ugen – de øvrige møder tirsdag) |
43(3) Stemmetræning ”Spil dansk dag” |
44(3) Stemmetræning/solosang Alle har forberedt en formidlingsopgave. Mål samt disposition medbringes på skrift. |
45(3) Stemmetræning/solosang Musikpædagogik og musikterapi. Musik og kommunikation. Forberedelse af musikpraktik 3 |
46(3) Musikpraktik 3 |
47(3) Alle har forberedt en formidlingsopgave.
Mål samt disposition medbringes på
skrift.
|
48(3) Musikpraktik 4 |
49(3) |
50(3) Opgaveaflevering |
1(6) Forberedelse til intern prøve |
2(6) Forberedelse til intern prøve |
3(6) Intern prøve |
4(6) |