- Forberedelsesfase. Aldersrelevant materiale fra Helge og Niels Martin.
- Hvilket emne skal vi tage op - forslag: "Jeg gider ikke lege med dig",
blive holdt udenfor, inklusion, hvordan er man en god kammerat, lære børnene
at sige fra, øgenavne, med humor,
- Interaktion: inddrage børnene, improvisation i dele af stykket,
hovedpersonen taler til børnene, spille stykket flere gange, 2 gang
inddrages børnene
- Forskellige scener, i bh, derhjemme,
- Brainstorming, udfærdigelse af manuskript, musik på hvilken måde - sang,
baggrundslyde, instrumenter, akkompagnement, orkester ?
- Øvning
- Opførelse: Institutioner, indkøbscentrer, familie og venner, .....
- Opfølgning med børnene,
- Opfølgning: Dokumentation, Pr materiale, hjemmeside, etc, fortsætte i
privat regi,
- Refleksioner over forløbet. Hver studerende
udfærdiger beskrivelser af og refleksioner over, hvordan indsigt i
fagets mål og CKF’ere i
forbindelse med forestillingen og i forberedelsesfasen er erhvervet.
Hvilke CKF har vi arbejdet med? Hvad har du lært? Hvad har modtagerne fået
ud af det?
Grupper hvem er personerne, hvilke figurer, pædagoger, venner, hvilke typer,
Grupper der tænker over hvilke sange, hvilke stemninger følelser, lydeffekter
computeren,
Hvilke vendepunkter, de ved hvad der skal ske overordnet samtalen
improviseres,