Musiklinie 23s1
Repertoirelister akkorder Repertoirelister melodi-spil
Hvad skal jeg kunne - repertoire Mål. Klare mål
Eksamen. Eksamen praksisrelaterede. Sang. Spil. Formidling.
Eksamens eksempel på synops Litteratur/Bøger/TV
Studerende på holdet: Mig selv og musikken
Uge 15 |
Faglig genopfriskning! Barnets musikalske udvikling med udgpkt i de læste afsnit i Musik og Pædagogik. Aktiviteter i forhold hertil. |
Uge 16 |
”De mange intelligenser” Kap. 8 i ”Musik og Pædagogik”.
SFO-repertoire. |
Uge 17 |
Pædagogiske læreplaner. SFO-repertoire. Dur og
mol-skalaen |
Uge 18 |
Klubområdet 9-? År. ”Det musiske menneske” s. 269-283. Samba.Sang og stemmetræning |
Uge 19 |
Samba. Musikken i den personlige udvikling. Klub- og SFO-repertoireSang og stemmetræning. Forberedelse af praktikbesøg |
Uge 20 |
Forberedelse af Praktikbesøg. Kapitel 13 i ”Musikalsk læring” |
Uge 21 |
Praktikbesøg (KM og HL på studietur) |
Uge 22 |
Evaluering af praktikbesøg. |
Uge 23 |
ERT . Forberede indspilning Samba. Torsdag!! Sambaoptog i Alslev |
Uge 24 |
ERT. Indspilning |
Uge 25 |
ERT. Indspilning, test og festivitas! |
|
|